پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261998
تصميم‌گيران بودجه بايد نگاه ويژه‌تري به فرهنگ و هنر داشته باشند
تاریخ انتشار : 1402/10/30 09:31:21
نمایش : 262
هنرمند عکاس چهارمحال و بختياري بودجه‌هاي فرهنگ و هنر در کشور را بسيار اندک دانست و گفت: تصميم‌گيران بودجه در کلان کشور بايد نگاه ويژه‌تري به بودجه فرهنگ و هنر داشته باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، نمايشگاه  عکس زيست بوم شهرستان فارسان آثار «ميثم بابايي فارساني» و «عباس جمشيدي» عصر چهارشنبه در نگارخانه فرهنگ سراي فارسان افتتاح شد.

ميثم بابايي فارساني هنرمند عکاس اين نمايشگاه با 17 اثر عکس با موضوعات طبيعت، مستند و اجتماعي در اين نمايشگاه حضور دارد.

وي در گفتگو با پايگاه خبري «جهانبين نيوز»، درباره هدف از ثبت اين تصاوير و ارائه آن در اين نمايشگاه اظهار کرد: به نمايش گذاشتن جلوه‌اي از جلوه‌هاي زيباي خداوند بزرگ و نشان دادن طبيعت  زيبا و سبک زندگي مردمان شهرستان فارسان اهداف اصلي من در برپايي اين نمايشگاه بود.

اين عکاس فارساني افزود: ثبت عکس‌هاي طبيعت و ديدن اين عکس‌ها براي خود من بسيار حس زيبايي دارد و اين طبيعت بکر استان به ويژه شهرستان فارسان به واقع يکي از مکان‌هاي زيبا ايران زمين است که بايد با ثبت اين عکس‌ها به همه شناسانده شود.

بابايي درباره مشکلات برپايي نمايشگاه خود عنوان کرد: هزينه چاپ عکس اکنون بسيار زياد است هر چند حوزه هنري استان کمک بسياري در برپايي اين نمايشگاه براي ما انجام داد ولي اميدوارم با حمايت مسئولان ارشد و اختصاص بودجه بيشتر به مراکز فرهنگي چون حوزه هنري بتوان حمايت‌هاي بيشتري از هنرمندان استان در برپايي نمايشگاه عکس  و ديگر گونه‌هاي هنري داشت.

وي ياد آور شد: اختصاص بودجه به کار هاي فرهنگي بيشتر در سطوح بالا کشور است  و اميدوارم مسئولان کشوري وزن و سهم بودجه فرهنگي را در کلان بيشتر بينند تا بتوان حمايت بيشتري و نمايشگاه‌ها و اتفاقات هنري بيشتري در استان برگزار شود.

انتهاي خبر/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html